Jointventure Bersama BlogPilihanMalaysia Bermula di Ehh!!Blogger

| |

blog ini masih belum dibuka secara rasmi kepada umum ketika entry ini ditulis. InsyaAllah bila semuanya sudah selesai dan dah tak ada error.Pihak admin akan buka blog ni secara rasmi tetapi masih menggunakan platform blogspot di alamat http://ehhblogger.blogspot.com/.Pertukaran domain akan dibuat bergantung kepada jumlah sokongan semua blogger ke atas usaha pihak admin untuk membantu di kalangan blogger.





Belum pun blog ini dibuka.Alhamdulillah pihak admin sudah mendapat lampu hijau daripada seorang blogger popular iaitu saudara  AZMANROSLAN untuk menggunakan sebahagian daripada idea beliau di BlogPilihanMalaysia dalam segmen Sahabat Blogger yang menghimpunkan link blogger-blogger yang tinggal di IPTA, IPTS, Kolej dan sebagainya. Terima kasih kepada saudara Azman Roslan kerana telah memberi kebenaran kepada pihak kami untuk menggunakan sebahagian dari buah fikiran kreatif anda. 


Untuk makluman semua, seperti yang telah diterangkan di Apa Itu Ehh!!Blogger?  tujuan Ehh!!Blogger diwujudkan adalah untuk berkongsi sambil membantu para blogger dalam mencari info dan penyelesaian masalah dalam dunia blogging dan fokus utama adalah untuk membantu lebih ramai blogger-blogger baru untuk menjadi lebih berjaya dalam dunia blogging. Jadi dengan kerjasam yang dijalankan bersama saudara Azman Roslan diharap dapat membantu anda mencari blogger yang searena dengan anda. Contoh : jika anda ingin mencari kenalan blogger dari UiTM , hanya klik di navigation bar SAHABAT BLOGGER--> IPTA ---> UiTM ..(belum diupdate pada tarikh 23/1/2010) ...mudah kan?


kami sangat mengahrgai kebaikan anda jika dapat berkongsi tentang kewujudan blog ini kepada visitor anda pula. Kita sama-sama membantu sesama blogger. Sekian..

Posted by Ehh!!Blogger on 4:46 PM. Filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. Feel free to leave a response

0 comments for "Jointventure Bersama BlogPilihanMalaysia Bermula di Ehh!!Blogger"

Post a Comment