Ben Ashaari Pula Dalam Majalah RAPI!!

| |

kalau semalam redmummy masuk frontpage Berita Harian dengan cerita 1juta dan cukai. Hari ni pulak seorang blogger otai Ben Ashaari  pulak masuk Majalah. Memang sekarang musim blogger masuk majalah dan surat khabar ek?blogger sekarang dah macam artis. Satu perkembangan yang bagus untuk semua rakyat jelata negeri Blogging.


image pic credit to : Ben Ashaari




semua pastinya dah kenal dengan bro Ben Ashaari nie kan?seorang yang kreatif, seorang yang peramah , seorang yang sangat membantu blogger lain dan seorang yang memang sangat popular buat masa sekarang nie. Semua orang asyik sebut pasal Ben Ashaari kat mana pun blog yang kita masuk baca. InsyaAllah tak lama lagi akan jadi selebriti blogger. Badan dah tough, rupa dah ada ,tapi awas kepada wanita-wanita. Ben sudah berpunya. So jangan frust .


apa-apa pun. kami di pihak Ehh!!Blogger mengucapkan tahniah yang teramat sangat kepada Ben Ashaari atas kejayaan nie. InsyaAllah beliau akan terus membantu blogger-blogger lain. Keep it up bro.






p/s : kalau rajin promot la Blog nie bro =) kami orang baru. Tak popular macam bro lagi.hehee



Posted by Ehh!!Blogger on 7:50 PM. Filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. Feel free to leave a response

2 comments for "Ben Ashaari Pula Dalam Majalah RAPI!!"

  1. terima kasih ! insyaAllah..ramai lagi akan naik nanti...

Post a Comment