Redmummy Untung 1juta

| |



wowww..itu je yang nak cakap dekat kak red kita ni. Makin hari makin hebat dan bertambah kaya maya . Siapa cakap blogger tak boleh cari makan. Redmummy dah menjadi wakil kepada blogger untuk membuka mata masyarakat malaysia dan dunia yang dunia blogger sememangnya adalah umpama melombong emas bak kata abang nara kita. Kalau dalam kes kak red nie bukan takat lombong emas je.Dah tahap lombong berlian dah nie.

Dan hari ni bagi sesiapa yang ada beli newspaper Berita Harian .,muka Redmummy dan ceritanya bertajuk Blogger Untung 1juta menjadi pilihan utama pihak BH untuk dijadikan muka hadapan .hebat sungguh kak red.
Patut la tiba-tiba ada ura-ura yang cakap blogger jugak akan dikenakan cukai. Dan dah ada akta dah .Kalau tak silap blogger yang memperoleh pendapatan melebihi RM 2500 perlu membayar cukai . Hmm..satu yang tak menggembirakan.
             
  pic credit to : cloudymonday


apapon, di pihak Ehh!!Blogger kami mengucapkan setinggi-tinggi langit dan gunung tahniah kepada Redmummy sebagai antara blogger paling berjaya dan kaya dalam Malaysia buat masa ni . Hope kak red terus berjaya dan cemerlang. 


Anda juga boleh jadi seperti kak red. Cuma perlu lebih berusaha dan pastikan entry yang dibuat menepati kehendak pembaca. Untuk kongsi entry anda disini dan kami akan promotkannya  di sini berserta backlink ke blog anda. klik SUBMIT ENTRY* 

Posted by Ehh!!Blogger on 4:52 PM. Filed under , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. Feel free to leave a response

1 comments for "Redmummy Untung 1juta"

  1. style la theme nih!! nk jugak!

Post a Comment