Video Aksi Terlampau Eykameow

| |

semalam eyka ada tanya EB nak letak apa tajuk vlog dia. haa ..hari ni kami jawab . Nie dia tajuk dia eyka.kih3x


sebelum kita layani vlog by eyka. jom kita tengok sikit sape sebenarnya eykameow. gadis ini KEKWAT ? kenal kan dengan header nie?dan yang paling menarik perhatian adalah gambar di bawah


DSC06523 sebab?hehee no komen.credit pic to: Hanalovenest


" Orang selalu cemburu dgn apa yg kita ada, sebab dorang tak bersyukur dgn apa yg dorang ada.... berblogging la secara sihat, dan aku... yes inilah ruangan untuk aku cerita kan apa yang terpendam di hati..this is all i can tell u :) "


itu kata eyka.Ok tak nak banyak cakap.Jom kita tengok vlog apa yang eyka buat 







batuk batuk pun nak buat jugak video?boleh tengok video nie di entry INI dan satu lagi. eyka jugak pernah terlibat dengan satu video terlampau. erkk..tidakkkkk.Sila tengok dibawah







heheee jangan marah ek eyka.
credit to : HairiHassan






apapun thanx eyka sebab benarkan kami di Ehh!!Blogger gunakan video anda yang sangat comel tu. jom reramai singgah dia 


Eykameow .Gadis Ini Kekwat




submit entry korang kat SINI

Posted by Ehh!!Blogger on 9:05 AM. Filed under , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. Feel free to leave a response

2 comments for "Video Aksi Terlampau Eykameow"

  1. HAHAHA sape kah anda sibalik Ehblogger ni?!!! cepat mengaku sape!??!! wuwuwuwuw...2nd video tu bro hairi record senyap2!! huwaaaaaa *malu hokeyyyy

    p/s: papepun thnks! hehe semoga forum ni terus suksess! hehe

  2. eykameow --RAHSIA..mana boleh bagitau=P


    tq for ur support=)

Post a Comment